دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 21

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 17
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 494
:: بازدید ماه : 6233
:: بازدید سال : 37673
:: بازدید کلی : 1663573
تحصیل در سوئیس

شرایط تحصیل در سوئیس
تحصیل در سوئیس و مهاجرت به سوئیس از طریق تحصیل و نکات مهم آن در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته است. در این مقاله به سوالات کلی در مورد اخذ ویزای تحصیلی سوئیس پاسخ خواهیم داد. آیا ایرانیان می توانند در سوئیس تحصیل کنند؟ دانشگاه های انگلیسی زبان در سوئیس چیست و چگونه می توانم بورسیه تحصیلی سوئیس بگیرم؟ در زیر به این سوالات و سایر جنبه های مهم تحصیل در سوئیس پاسخ می دهیم. همیشه می توانید از مشاوره رایگان با کارشناسان استیلرز در تمامی زمینه های مرتبط با مهاجرت بهره مند شوید.

 

سیستم آموزشی سوئیس
سوئیس کشوری فدرال و کنفدرال واقع در منطقه شینگن، واقع در غرب اروپا با پایتختی برن، با جمعیت 8.5 میلیون نفر و مساحت 41285 کیلومتر مربع است. زبان های رسمی آلمانی، فرانسوی و ایتالیایی و واحد پول آن فرانک سوئیس است. دین رسمی این کشور مسیحیت است. شهرهای مهم سوئیس زوریخ، ژنو، لوزان و بازل هستند.

 

شرایط خاصی برای تحصیل در سوئیس و اخذ ویزای سوئیس وجود دارد. برای دریافت ویزای تحصیلی سوئیس، ابتدا باید مجوز ورود از اداره مهاجرت به سوئیس را دریافت کنید. سیستم آموزشی بر اساس اعلامیه بولونیا (سیستم آموزشی مشترک اروپا) است و سطوح مختلف تحصیلی، از مهدکودک تا دکترا را پوشش می‌دهد که به آنها مهدکودک، Volksschule، Berufslehre، Gymnasium (دبیرستان، دانشگاه و Fachhochschuled (دانشگاه علوم کاربردی) می‌گویند. .

 

تعداد بازدید از این مطلب: 27952
برچسب‌ها: تحصیل در سوئیس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : شنبه 14 اسفند 1400
نظرات
مهاجرت به سوئیس

مهاجرت به سوئیس و کشف راههای آن
مهاجرت به سوئیس و روش های مختلف اخذ اقامت سوئیس، مدارک و شرایط مورد نیاز برای مهاجرت به این کشور اروپایی در این مقاله به صورت کاملا علمی مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است. چگونه پاسپورت سوئیس بگیریم؟ هزینه زندگی در سوئیس چقدر است؟ شرایط سفر به سوئیس جهت کار چیست؟ راه های مختلف مهاجرت به کشور امن و ثروتمند سوئیس توسط بسیاری از اقوام مورد سوال قرار گرفته است. موسسه ملک پور با بیش از 15 سال سابقه در امور مهاجرتی می تواند راهنمای شما متقاضیان عزیز باشد. برای استفاده از خدمات موسسه می توانید مشاوره تلفنی رایگان دریافت کرده و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

مهاجرت به سوئیس و شرایط عمومی آن
برای مهاجرت به سوئیس ابتدا باید با این کشور آشنا شوید. سوئیس کشوری زیبا و ثروتمند در اروپای غربی است که با اتریش، لیختن اشتاین، فرانسه، آلمان و ایتالیا همسایه است. پایتخت آن، برن، و شهرهای ژنو و زوریخ به دلیل قدرت اقتصادی خود شهرت جهانی دارند. این کشور چهار زبان آلمان، فرانسوی، ایتالیایی و رومانیایی را می شناسد. واحد پول آن فرانک سوئیس و مذهب اصلی ساکنان آن مسیحیت است. سوئیس مقر سازمان های بین المللی مانند صلیب سرخ و سازمان تجارت جهانی است. یکی از دو دفتر اروپایی سازمان ملل متحد در ژنو قرار دارد. حدود 200 سازمان بین المللی در این کشور فعالیت می کنند. سوئیس به عنوان کشوری از لحاظ سیاسی آرام و بی طرف شناخته می شود که هرگز در جنگ شرکت نکرده است. مساحت این کشور 41290 کیلومتر مربع است و 7.5 میلیون نفر جمعیت در 26 ایالت دارد که به آن کانتون می گویند. این کشور ثروتمند عضو اتحادیه اروپا نیست، اما عضو اتحادیه تجارت آزاد اروپا (EFTA) و ویزای شنگن برای تجارت با کشورهای عضو اتحادیه اروپا است.شرکت های بانکی و بیمه نقش مهمی در اقتصاد کشور دارند. صنعت گردشگری نیز جایگاه ویژه ای در اقتصاد سوئیس دارد و ورزش های زمستانی هر ساله در کوه های زیبای این کشور برگزار می شود. ژنو و زوریخ توریستی ترین شهرهای این کشور هستند.

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 24796
برچسب‌ها: مهاجرت به سوئیس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : شنبه 14 اسفند 1400
نظرات
ویزای سوئیس

معرفی
کشور شناخته شده و محبوب سوئیس به عنوان یکی از اعضای اتحادیه تجارت آزاد اروپا (EFTA) از سال 2008 به عضویت منطقه شنگن درآمده است، بنابراین متقاضیان سفر به این کشور و اخذ ویزای توریستی سوئیس باید دارای شرایط شنگن باشند. الزامات ویزا.

اگرچه ممکن است دریافت ویزای توریستی سوئیس دشوار به نظر برسد، اما غیرممکن نیست. نیلگام با اطلاعات کافی در مورد شرایط اخذ این نوع ویزا و جمع آوری مدارک لازم به شما کمک می کند تا به سوئیس سفر کنید.

از کوه های آلپ و دریاچه های کوهستانی گرفته تا شکلات سوئیسی
سوئیس در مرکز اروپا واقع شده است و هم مرز با اتریش، فرانسه، ایتالیا، لیختن اشتاین و آلمان است و هر ساله افراد زیادی از سراسر جهان به بهانه چشیدن طعم بی نظیر شکلات های معروف، پنیرهای خوشمزه تشویق به درخواست ویزای توریستی می شوند. یا اسکی در کوه های آلپ. و سفر به این کشور در درجه اول سرگرمی است.

سوئیس کشور کوچکی است که از هر طرف داخلی است و مرزهای داخلی ندارد، اما همچنان می توان خلاصه ای از لذت ها و فرهنگ های متنوع کشورهای همسایه سوئیس را پیدا کرد.

این کشور توسط رشته کوه های آلپ در جنوب و کوه های جورا، تپه ها، دشت ها و دریاچه های بزرگ در شمال غربی پوشیده شده است.

سیستم حکومتی سوئیس به طور رسمی یک کنفدراسیون در نظر گرفته می شود، اما از نظر ساختاری بیشتر شبیه یک جمهوری فدرال است. در سوئیس، مانند بسیاری از کشورهای جهان، رئیس جمهور به عنوان رئیس دولت و بالاترین مقام کشور در نظر گرفته می شود.

آمار رد ویزای شینگن برای سوئیس
به گزارش schengenvisainfo، در سال 2017، از 517010 درخواست دریافت ویزای شینگن از سفارتخانه های سوئیس در سراسر جهان، 451258 درخواست تایید شد، در حالی که در بقیه موارد پدیده ای رایج به نام رد ویزای شینگن وجود داشت.در ادامه قصد داریم به معرفی ویزای توریستی سوئیس، نحوه اخذ آن، مدارک مورد نیاز و سایر مطالب کاربردی در این زمینه بپردازیم.

   

 

درخواست ویزای توریستی سوئیس در تهران
در وهله اول ممکن است فکر کنید که برای بازدید از سفارت شینگن و ویزای سوئیس به ایران باید از طریق سفارت سوئیس اقدام کنید. با این حال، همانطور که در وب سایت رسمی سفارت سوئیس اعلام شده است، از 2 سپتامبر 2018، متقاضیان ویزای کوتاه مدت اعم از ویزای توریستی سوئیس، ویزای کاری و یا ملاقات با اقوام در سوئیس، ملزم به مراجعه به آژانس برون سپاری این کشور در Tehran.FS جهانی هستند.

به گفته وب سایت سوئیس VFS Global، ویزای توریستی سوئیس برای آن دسته از متقاضیانی مناسب است که قصد سفر به این کشور را برای مقاصد گردشگری، ملاقات با دوستان و اقوام، دوره های کوتاه مدت زبان، شرکت در یک کنفرانس یا یک رویداد ورزشی/فرهنگی دارند. خوشبختانه متقاضیان می توانند برای ویزای توریستی سوئیس درخواست دهند، برخلاف روال معمول و اصرار اکثر کنسولگری ها بر داشتن سابقه سفر کافی حتی بدون سفر قبلی و ویزای شینگن در دو سال گذشته.

همانطور که قبلاً در سفارت هلند و سفارت چک ذکر شد، VFS Global که در مرکز هروی واقع شده است، علاوه بر رسیدگی به درخواست های سفارت و ویزای کشورهایی مانند جمهوری چک و هلند، مسئولیت رسیدگی به درخواست های ویزای شینگن را نیز بر عهده دارد. ویزای توریستی سوئیس نیز وجود دارد.

در عین حال افرادی که تمایل به اخذ ویزای شینگن طولانی مدت برای اقامت بیش از 90 روز در کشور دارند باید از طریق سفارت سوئیس در تهران، الهیه، خیابان بوستان، وقت قبلی گرفته و برای ویزا اقدام کنند.بر اساس تجربه کارشناسان ویزای شینگن نیلگام، مسئولان ویزای توریستی سوئیس عموماً نسبت به متقاضیان ویزای ایرانی بسیار سختگیر هستند و به همین دلیل ویزای تک یا تک صادر می کنند.

طبق قوانین سوئیس، متقاضیان ایرانی در سفر و ورود به این کشور باید ویزای کوتاه مدت شینگن یا ویزای توریستی سوئیس را حداکثر به مدت 90 روز در یک دوره شش ماهه (180 روزه) دریافت کنند. در نتیجه، دارندگان ایرانی ویزای توریستی سوئیس نمی توانند مجوز اقامت دریافت کنند و فقط می توانند در طول مدت اعتبار ویزا وارد سوئیس شده و به این کشور سفر کنند.

اما در برخی موارد، ویزای توریستی سوئیس به عنوان ویزای شینگن چندگانه بنا به تشخیص مسئول سفارت سوئیس و صلاحیت متقاضی صادر می شود. در این صورت دارنده ویزای توریستی کوتاه مدت سوئیس می تواند در طول مدت اعتبار ویزا به صورت نامحدود به سوئیس وارد و از 26 کشور حوزه شنگن (شامل دانمارک، اسپانیا، آلمان، فرانسه) بازدید کند.

شرایط اخذ ویزای توریستی سوئیس در ایران
قبل از انجام مراحل بازدید از سفارت و درخواست ویزای توریستی سوئیس، بهتر است بدانید که متقاضی این نوع ویزا علاوه بر داشتن مدارک اصلی باید دارای شرایط نانوشته نیز باشد که در زیر توضیح داده شده است:

متقاضیان ویزای توریستی سوئیس باید سابقه سفر اروپا و شینگن را در گذرنامه خود داشته باشند. این به سادگی تأیید می کند که شما فقط برای سفر و گشت و گذار برای ویزای شینگن درخواست می دهید و به کشور خود باز می گردید.
قادر به نشان دادن توانایی مالی و پوشش هزینه های سفر به سوئیس در مدت اعتبار ویزای شینگن باشند. اگر شخص بودجه کافی برای سفارت سوئیس دریافت نکند، افسر پرونده می‌تواند ثابت کند که می‌تواند به عنوان فردی بماند یا کار کند و هزینه‌های سفر خود به سوئیس را در طول مدت اعتبار ویزای شینگن پوشش دهد. در صورتی که فرد منابع مالی کافی را در اختیار سفارت سوئیس قرار ندهد، افسر پرونده برای تامین هزینه های خود امکان اقامت یا کار غیرقانونی را در نظر می گیرد.(در حال حاضر، میانگین هزینه روزانه در سوئیس 193 دلار است.)
متقاضی ویزای توریستی سوئیس این فرصت را دارد که پیوندهای خانوادگی و وابستگی عاطفی در کشور خود را به افسر اصلی ثابت کند. این موارد به روابط خانوادگی محدود نمی شود و شامل شغل مهم و دائمی، شرایط تحصیلی فعلی، تعهدات خانوادگی مانند همسر و فرزندان و هر گونه مشکلی است که ثابت می کند فرد باید قبل از انقضای یک گردشگر سوئیسی به کشور خود بازگردد. ویزا
با توجه به زمان بازگشت خود به سوئیس و مدت اقامت در آنجا، یک برنامه سفر دقیق و موجه ارائه دهید.
بیمه مسافرتی معتبر و بین المللی که در آن مدت اعتبار و میزان پوشش هزینه های درمانی و همچنین مناطق تحت پوشش (کشورهای شینگن) به طور واضح مشخص شده باشد. بنابراین حداقل سقف هزینه های درمانی تحت پوشش بیمه مسافرتی برای ویزای توریستی سوئیس باید 30000 یورو باشد.
داشتن گذرنامه با حداقل اعتبار سه ماهه صادر شده در 10 سال گذشته الزامی است.
متقاضی ویزای توریستی سوئیس در 5 سال گذشته برای ویزای بلند مدت شینگن یا مجوز اقامت اقدام نکرده است.
همچنین با توجه به جزئیات و جزئیات متعدد مراحل اخذ بازدید از سفارت سوئیس و ویزای توریستی می توانید از مشاوره رایگان و تجربیات ارزشمند کارشناسان مجرب بخش شینگن برای تسهیل امور خود بهره مند شوید.

تعداد بازدید از این مطلب: 15590
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 26 بهمن 1400
نظرات

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید